Mededelingen

Bij vertrek vanaf de Sporthal dient men zich achter de leiding op te stellen. Bij de sporthal worden de nummers getrokken. Dit geldt voor alle wedstrijden. Er wordt op nummer gevist en in twee vakken. Tussen de vakken is een ruimte vrij gelaten van 50 meter. Er is geen vrij nummer meer ingeruimd. Puntentelling is 1e = 40 punten, 2e = 39 punten, enz.
De weegploeg komt langs om de vis te wegen, dus leefnetten in het water laten.

PRIJZENSTELSEL
De prijzen van de zomercompetitie worden uitgereikt op de Najaarsvergaderin en bestaan naast medailles voor de nummers 1 t/m 3, uit geldprijzen voor de nummers 1 t/m 8. Om in aanmerking te komen voor een vleespakket moet men minimaal 10 wedstrijden hebben meegevist. Voor de Zomercompetitie tellen 10 van de 14 wedstrijden. Wanneer er meerdere personen hetzelfde aantal punten hebben, dan telt het gewicht en daarna kan de leiding overgaan tot loting.

UITREIKING PRIJZEN
De Voorjaarsvergadering is vastgesteld op 13 maart 2014.Najaarsvergadering, welke is vastgesteld op 13 november 2014 wordt de uitslag van de Zomercompetitie 2014 bekend gemaakt en worden de prijzen uitgereikt. Tevens wordt dan het programma voor de zomer van 2015 vastgesteld. Beide vergaderingen vinden plaats in het F.N.V.-gebouw "De Toekomst", aanvang 20:00.

SNERTMAALTIJD PET'S PLACE TROFEE
Tijdens de snertmaaltijd (3 november), welke na afloop van de wedstrijd in Hotel Hampshire Inn Bieze plaats heeft, vindt de prijsuitreiking plaats. De dames zijn natuurlijk ook van harte welkom. Men is verplicht zijn prijs persoonlijk af te halen, behalve in geval van overmacht. Dit laatste is ter beoordeling van het Bestuur.