Woensdagmiddagwedstrijden

Vrijdag, 3 april 2015

Met ingang van dit jaar organiseert het bestuur van HSV De Brasem voor haar leden ook woensdagmiddagwedstrijden.

Aan de leden van hsv De Brasem te Borger.

Sinds jaar en dag houden wedstrijdvissers van De Brasem een Zondagmorgen competitie.

Daarvoor moet je natuurlijk Zondags,morgens vroeg op. Omdat wij weten dat er vissers zijn die wel in competitie verband willen vissen, maar het vroege opstaan niet fijn vinden, hebben wij een Woensdagmiddag competitie in het leven geroepen. Elk lid van De Brasem kan hieraan meedoen. De vertrektijd is om kwart voor een van de parkeerplaats bij de Keurslager..

Wij vissen van half twee tot vier uur. Het wedstrijdwater is allemaal in de naaste omgeving van Borger. Het inschrijfgeld is per wedstrijd € 4,00.Maar een leuke bijkomstigheid is dat iedereen prijs heeft. Voor de competitie tellen 5 van de 6 wedstrijden mee. De wedstrijden worden vervist op de volgende woensdagmiddagen, 20 mei, 10 juni, 24 juni 1 juli 12 augustus en 26 augustus. De prijzen worden verzorgd door de Keurslager in Borger. De eindprijzen van de competitie worden geleverd door Vishandel Jos. Na afloop van de wedstrijd is de prijsuitreiking op de parkeerplaats bij de Keurslager. Dus wilt u graag meevissen met deze Woensdagmiddag competitie geef u dan op bij M.Kijf, Markestraat 9, tel.0599-235255 of bij 1 van de andere Bestuursleden van De Brasem.

Bestuur De Brasem